So You Do

2012-03-02, 15:13:26 / Kategori: Allmänt
Idag var det sista dagen på Pederskrivare, och alla böcker m.m är inlämnat. Kommer kännas tomt utan mina tjejor!
Men förhoppningsvis kommer jag till en bättre arbetsmiljö nu som jag kan må bra i, Men så klart kommer jag inte glömma er i 11VO inget slår våran otroligt störda klass!
Alla måste träffas ofta och även snacka ofta.
Tror dock det blir att gå ut och gå i det sköna vädret med mitt lilla kärleksgryn till doggie om en liten stund så han blir glad.
Senare ikväll blir det att dra till kusinen och festa lite med henne och annat gott folk. Men dock blir det att ta det lugnt eftersom jag ska upp tidigt och jobba imorgon, hatar att jag alltid ska jobba varje helg men men det blir goa pengar i slutändan även om det inte är så mycket man tjänar !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?