Diamonds are a girls best friend

2012-03-04, 12:38:30 / Kategori: Allmänt
Gårdagen var kanon, hitta fest klockan 1 typ och sen skulle man upp och jobba vid halv 9.
Men sån fara var det inte ändå eftersom jag kom upp.
Idag blir det väl att städa hemma och fixa lite, hoppa in i duschen och sen kolla BB, det är väl dom bästa planerna man kan ha när man nästan precis har kommit hem från kalla stan, Än så länge har jag hunnit med att köpa mat till spindeln och köpa godis eftersom jag var så godissugen och snart ska man ut med hunden.

Sen får vi se hur långt man kommer .

Imon blir det i alla fall att åka in till stan och skriva in sig på Praktiska, kommer bli skönt att inte behöva gå mer på Pederskrivare!

Kommer dock sakna alla mina sötnosar i 11vo :(
men men vi får ju träffas ändå, även om jag inte går i deras klass längre !

xoxo


fredrik

tack haha :)



2012-03-04, 18:44:28 URL: http://fredds.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?