Bonna livet

2012-03-03, 19:24:37 / Kategori: Allmänt
Denna dagen har vart underbar, den börja med att man vaknar drar till jobbet och städar lite och sen drar man hem till sin älskade morbror. Sen åkte vi till statoil och köpte frukost och sen drog vi ut till stallet och gav hästarna frukost och släppte ut dom och sen mocka vi. Efter det drog vi ut till Derome eftersom min morbror skulle skohästar. På den bonngården träffa jag en massa sötnosar som jag blev förälskade i, det var islandshästar,nordsvenskar, schettisa, hundar, katter, får och sist men inte minst ett gäng söta lamm som jag gosa med.
Efter vi var klara i Derome drog vi tillbaka till vårat stall och strödde och gav Miranda, Troette och Janne banne kvällsmat, sen bärde det av till Burgerking för lite käk. Och efter det drog vi hem till morbror igen och sen drog jag hem för att duscha eftersom jag luktade bonngård !
Så nu är jag ren och luktar gotte igen!
Senare ikväll blir det att vara med min kära vän Linnea och se vad kvällen ger oss för nått !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?