God morgon framtid

2012-03-05, 16:07:32 / Kategori: Allmänt
Igår vakna man med halsfluss ännu en gång, sist jag hade det var för en månad sen och nu har det kommit tillbaka, så idag har jag vart inne och köpt kovepenin (pencilin) för att jag ska bli av med skiten igen.. Sen var man på ps och träffa gammla klassen och drog med sannasol och josefin till stan för en mysig fika.

Nu sitter jag hemma och har ingenting att göra blir att ta disk och lite tvätt eftersom jag mår bra idag.
Imorgon blir det nog att dra ner till praktiska och skriva in sig eftersom jag mår såpass bra att jag kommer klara en skoldag imorgon.


hahaha omg... :o

Malin

Nu är vinnaren på veckans blogg uppe kolla om det blev du!!!! anmäl dig igen å kom ihåg man kan vinna igen ;) kommentera inlägget med "jag är med" för att vara med :D



2012-03-11, 22:28:10 URL: http://malinostling.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?