Walk the line

2012-02-16, 23:34:55 / Kategori: Allmänt
Ligger och kollar på Walk the line som går på kanal 7 och måste säga att det är en sjukt bra film.

Denna dagen har vart lite bättre än gårdagen, men skolan gör mig galen.. och jag vill verkligen där ifrån. Folk säger att jag går rätt linje och att det är detta jag ska satsa på, men visst folk kan tjata om att det är en bra linje för mig, jag trodde det först med eftersom jag älskar att hjälpa folk.. mer eller mindre det gör gör hela tiden, men jag känner att varje dag och varje liten lektion på vård- och omsorg ger mig inte någonting, jag fattar inte lärarna och det är inte bara jag, dom favoritiserar 3pers i klassen medans dom säger att dom inte gör det, men dom är väl för blinda för att se antar jag. Men just att jag inte lär mig något gör det bara svårare.. Praktiskt kan jag göra bra ifrån mig men teoretiskt går det bara piss..  Så det blir nog att byta till Praktiska i varberg tror och hålla på med hår och make up, som är ett utav mina intressen. Så det är nog vad det får bli om jag nu bytar.

Men men nu är filmen snart slut och lilla jag ska sova så godnatt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?