Of to the races

2012-02-15, 22:37:35 / Kategori: Allmänt
Denna dag har inte vart mer än dålig. Skolan tar kol på mig och jag mår bara dåligt... hatar min linje, vård- och omsorg skulle vara så bra men vilka utav lärarna kan förklara så man fattar? INGEN.. gamla kärringar som inte lyssnar och bara säger att man kan när man inte fattar..

Har snart fått nog av detta, men jag vill fortfarande inte lämna mina vänner för mina älskade vänner i 11vo är för goa för att kunna lämna. Men blir det inte bättre så tar jag det stora beslutet att byta linje, men till vilken det är frågan!

Imorgon har vi psykologi prov och jag har inte läst på ett skit eftersom vi precis börjat med "RISKER" och jag fattar ingenting.. som med allt annat.

Känner bara att jag vill komma ifrån VARBERG och inte behöva tänka på skolan... Så jag har tatt mig friheten att ringa pappa och säga att jag ska komma till Öland på påsklovet, vilket kommer bli skönt, bryr mig inte om att dom jobbar eller att pappas frus ungar är i skolan.. bara jag kommer bort så skiter jag i vilket.

Men jag gillar att jag har vänner jag kan snacka med och att jag har en älskad mamma som lyssnar på mig och även att hon kom hem med depressionskakor till mig idag för att jag skulle bli glad, och jag blev lite gladare bara för att hon är så snäll!

Nu tänkte jag mig att jag ska gå ut och ta en sista cigg för idag och sen lägga mig i min gosiga säng och böra sussa för natten!

Så godnatt alla kärleksflarn! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?