Hanna Widerstedt

2012-02-27, 18:47:43 / Kategori: Allmänt
Detta är nog den vidrigaste personen som lever. Förstår inte hur hon tänker och hon är en riktig HORA.
Tjejen är ju ett riktigt skämt, hon går runt och tror hon är skit snygg men i själva verket är hon så jävla ful.
i klippet "JAG VILL BARA KNULLA" visar hon ju verkligen vilken äcklig liten slampa hon är. Man kan undra hur många könssjukdomar tjejen har, hon lär vara som en pokémon samlar på allt hon får tag i.
Tjejen är ett riktigt skämt i " BIG BROTHER" tycker synd om dom andra deltagarna som ska leva med henne i 106 dagar. Hoppas verkligen att hon åker ut snart så man slipper henne. Hon går och skriker om sina märker grejer som tex

Louis vuitton, Gucci, Guess, Prada m.m


Herregud.. Jag får snart ett nervsammanbrott på tjejen asså..
Tror inte jag behöver säga så mycket mer om våran "älskade" Hanna Widerstedt


Hej jag heter Hanna och kan inte Engelska
Love you mi frendo, kiss kiss

Anonym

men snälla? moget att hacka på personer på fb. Visst hon är kanske inte så smart men hon har valt att vara på det viset.



2012-03-01, 06:54:31

Ehlin

Haha och hur mogen är du då ? Har hon inte valt att vara på det viset, då är du fan riktigt iqbefriad... Jag säger min åsikt sen skiter jag i dig, Hanna är en Slampa that's it



2012-03-01, 08:08:03 URL: http://lifeofehliin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?